keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Merry Christmas to you again!


Arvatkaapas kenellä on uus lelu? Minulla on!!

Kun alettiin Mikaelin kanssa pohtia yhteenmuuttamista, niin yhdeksi ongelmaksi koettiin meidän tietokoneet. Multa löytyi kotoa Salosta yksi pöytäkone ja Mikaelilla oli toinen. Miten ne saisi kivasti ja mahdollisiman ei-peliluolamaisesti mahtumaan yhteen olohuoneeseen? Makkarissa ei ollut tietsikkapöydälle tilaa. Mä totesin, ettei niitä sinne kivasti saa, joten päätin, että nyt on mun aika hankkia läppäri.


Vähän nolona täytyy myöntää, että mulle oli tärkeää löytää hieno kone.Muita tärkeitä ominaisuuksia olisi koneen suorituskyky (Mikael osaa nää jutut), kohtuullinen hinta, sen koko (tarpeeksi iso, jotta voi katsoa leffoja, mutta tarpeeksi pieni/kevyt, jotta sitä jaksaa kantaa mukana) ja kaikki muu sellainen.

Joskus marraskuussa aloin sitten aktiivisesti etsimään sopivaa vempainta, ja täytyy kyllä sanoa, että se, joka osui ensimmäisenä silmään on nyt tässä nokan edessä. Stockamnnilla tähän ihanuuteen ensimmäisenä törmäsin, mutta loppupeleissä suoritettiin ostotapahtuma Jimm'sin liikkeessä. Se on ei-niin-pieni tietokoneputiikki jossain hämärän näköisessä varastossa, mutta Mikael tukee niiden toimintaa.

 
Kone on Asuksen tekemä ja kuuluu X53E-sarjaan. Jos jotakuta muka oikeasti kiinnostaa niin kerron tän teknisistä ominaisuuksista lisää, mutta muuten keskityn tän palvomiseen. Lempinimeltään uusi kultani on Ferrari (because of metallin punainen väri) ja me tullaan toimeen tosi hyvin! Tä on kaunis ja täydellinen ja oon iha super onnellinen siitä, että hankin tän ihan itse! Nyt jää palkasta jotain konkreettista käteen kun (liian?) usein olen laittanut eurot melkein poikkeuksetta lentolippuihin.


Jee!

Ei kommentteja: